2016. április 23., szombat

JongKey Basic School Story ~ Második (by Hagu)




Második


Key Pov.

Berohantam a földszinti mosdóba és a víz alá dugtam a csuklómat, majd az arcomat is bevizeztem, hogy hűljön végre. Jézus ereje, hogy kérdezhet tőlem ilyet? Nem is a kérdés a baj… miért így reagáltam rá? Idegesen fröcsköltem a vizet az arcomba. Ha így reagálok, az már nem jó, felejtős a srác, ha nem megy vele a flört, csak ez a zavarba jövősdi. Ráadásul ne is kezdjen ki velem. Tartsa távol magát tőlem… úgy érzem ellentmondok magamnak. Az előbb még meg akartam ismerni, most meg… jó, ebből az önmagammal folytatott vitából nem fogok győztesen kijönni… mondjuk mind két vitatkozó fél én vagyok, szóval csak nyerhetek, de azért cink lenne magam ellen veszíteni… nevermind.
Szedd össze magad Kibum, vedd elő a királynői éned és emelt fővel alázd porig az ellenségedet.
Szánalmas vagyok, hogy megint magamat győzködöm a dolgokról, miért nem tudok csak egyszerűen figyelmen kívül hagyni?
- Aish - sóhajtottam idegesen. Ennyire feldúlt ez az ember…. Menj haza Kibum és nyírd meg a birkákat és fejd meg a teheneket, csak ne gondolj a szociális világra. Kár, hogy nem egy farmon élek.
A mobilom csörögni kezdett valahol rajtam, és a fenekem bizsergéséből ítélve a farzsebemben volt. Hongbin hívott.
- Mondjad - vettem fel.
- Kibummie~ - nyávogott erőltetetten, amire én tanítottam meg egyszer, hogy így kell meggyőzni az embereket.
- Mit akarsz? - kérdeztem rá, mert nem volt kedvem a formális beszélgetéshez.
- Tudod, van most egy nagyon jó barátom, SanHyuknak hívják… - kezdett bele, de gyorsan félbeszakítottam.
- Oké, oké, menj randizni, vagy Hyukcizni, majd megcsinálom én a te feladataidat is - hadartam, majd kinyomtam. Megint ez a randi téma. Ezt nem hiszem el.
Nekinyomtam a homlokomat a csempének. Maradhatok bent késő estig, hogy Hongbin papírjait is lerendezzem. Aish, ez a kölyök, hogy engedhettem el…? Egyáltalán miért vállaltam el ezt a diákelnökös posztot?
Bingó, ennek a dinonak sikerült a hullámvölgy legaljára taszítania. Aish gyűlölöm.


Jonghyun Pov.

Totál drogos hangulatban indultam az utolsó órámra, de mégis megtorpantam az ajtóban. Nekem nem lesz fejem ehhez. Túlságosan is lefoglalja a gondolataimat Kibum, mindent meg akarok róla tudni. Meg akarom ismerni ezt az embert, először is azt, hogy mi lenne számára a tökéletes randiprogram.
A folyosón a délelőtt látott srác rohant végig. Utánakaptam és megragadtam a kezét.
- Hongbinie~ nem érsz rám? - vigyorogtam rá.
- Bocsi, de… - próbálkozott, de kicsit erősebben szorítottam a karját és közeltem vele, hogy én vagyok az idősebb. - Persze, mondjad csak - varázsolta azt a tipikus nagyonszéles vigyorát az arcára.
- Tudnánk egy kicsit beszélni Kibumról…?
Egy fél órával később, információval teli fejjel engedtem útjára Hongbint. Key… így hívatja magát. Milyen szépen cseng a neve… és a szokásai lehet, hogy egy kicsit idegesítőek, de borzasztóan elbűvölő…
Rózsaszín köddel a szemem előtt indultam haza - vagy legalábbis valami hasonló irányba -, remélve, hogy Kibum legközelebb igent mond. A sétálgatásomból néhány alsóbb éves riasztott fel, akik felém mutogattak. Biztos voltam benne, hogy egy suliba járunk, mert az arcukhoz neveket is tudtam párosítani, de nen ugrott be, hogy valaha is beszéltem volna velük.
- Valami gond van? - indultam feléjük, a törpék csak riadtan rázták a fejüket. - Valami van az arcomon? - megint csak rázták a fejüket. - Akkor az öltözékemmel van baj? - újból nemleges választ kaptam. - Akkor esetleg velem van a gond? A kisugárzásom nem felel meg nektek? Nem bírjátok a képem? - hajoltam közelebb hozzájuk, a hangom már szinte fenyegetően hatott. Ők csak megszeppenten hátráltak és meg sem bírtak szólalni. - Ugye tudjátok, hogy nyilvánosan mutogatni csúnya dolog? - kérdeztem vérfagyasztó mosollyal az ajkaimon. - Szeretnétek, hogy egy kicsit oktassalak titeket, az illem....
- Ne szadizzuk a fiatalabbakat! - hallatszott mellőlem. Oldalra fordítottam a fejem és újdonsült szerelmemet pillantottam meg. Még csak ma vettem észre, hogy létezik, de már a szerelmemnek nevezem…


Key Pov.

Muszáj volt kiugranom a közelben lévő kisboltba egy kávéért, mert ilyen kótyagos (Fáradságtól? Kongietól? Munkától? Szerelemtől?) fejjel nem hiszem, hogy képes vagyok dolgozni. Az utcán feltűnt, hogy valaki néhány alsóst szivat és az igazságérzetem miatt muszáj volt megállnom és közbeszólnom.
- Ne szadizzuk a fiatalabbakat! - léptem oda melléjük teljesen érzelem mentes arccal, de ez nem maradt így sokáig, mert a következő pillanatban grimasz torzította el. Ez Kim Jonghyun.
- Key! - villanyozódott fel az arca. Istenem, miért tudja a becenevemet? Eltávolodott az elsősöktől, akik egy pillanat alatt eltűntek és kettesben hagytak ezzel az emberrel.
- Szia… - sóhajtottam. - Ne terrorizáld az elsőéveseket - daráltam le neki és már fordultam is vissza, de megragadta a csuklómat és nem engedett.
- Hova indultál? - húzott vissza.
- Csak kávéért - nyeltem egyet, mert nem engedte el a csuklómat.
- Akkor rossz irányba indultál, gyere meghívlak egyre - kezdett el vonszolni az eredeti célom felé. - Így legalább letudjuk az első randinkat.
- Hogy mit?! - kiáltottam fel és próbáltam megállítani, elég kevés sikerrel. - Jó lesz nekem az automatás kávé…
- De tudom, hogy azt nem szereted - megállíthatatlan volt, csak tört előre…
- Mégis honnan….?
- Hongbinnie mondta - válaszolta könnyedén.
- Tessék? - mosolyogtam udvariasan, mert nem igazán értettem a szituációt.
- Mondom Hongbinnie mondta, elbeszélgettünk most délután - magyarázta, mintha ez teljesen természetes lenne… miért van jóban Kongieval? Az ÉN Hongbinommal?
- És mondta neked… hogy nem szeretem az automatás kávét - próbáltam felfogni.
- Aha.
- És azt is mondta, hogy Key a becenevem…
- Aha.
- Már csak egy kérdésem van.
- Mondjad - fordította kissé hátra a fejét és kedves elmebetegként mosolygott rám.
- Mégis miért érdekel ez téged? - ráncoltam a homlokom.
- Mert szeretnélek megismerni, hát nem teljesen egyértelmű? - torpant meg és mostmár teljesen szembe fordult velem.
- Aha, és ezeket miért nem tőlem tudod meg? - kérdeztem szemrehányóan.
- Oh - derült fel az arca kis fáziskéséssel. - Te is szeretnéd, hogy megismerjük egymást? - vigyorgott, mire az én arcomból kifutott a vér, ami pár pillanat múlva megsokszorozódva tért vissza.
Elszóltam volna magam...?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése